مصوبات جلسه ستاد کرونای شهرستان تبریز

در جلسه روز دوشنبه ستاد کرونای شهرستان تبریز، ادامه اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا تا ۲۳ فروردین تصویب و مقرر شد بعد از آن بر اساس مصوبه ملی و استانی عمل شود.

بر اساس مصوبات این جلسه، اکیپ‌های بازرسی و نظارت متشکل از ماموران نیروی انتظامی، اداره نظارت بر اماکن عمومی، مرکز بهداشت و شهرداری از ۱۷ فروردین، نسبت به گشت زنی در محدوده کلانتری‌های ۲۰ گانه تبریز و پلمب واحدهای متخلف و غیرمجاز فعال بدون اخطار قبلی اقدام کرده و سایر واحدهای مجاز نیز اصناف را موظف کنند تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی هوشمند را رعایت کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد اداره های کل صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی نیز نسبت به نظارت مستمر و دقیق قیمت‌ها در بازار اقدام کرده و برخورد قاطع با متخلفان و گرانفروشان داشته باشند. همچنین تمهیدات لازم را برای اجرای مصوبه ستاد کرونا شهرستان نسبت به فروش اینترنتی اقلام مورد نیاز مردم را به طور جد پیگیری کنند.

شهرداری تبریز نیز موظف است در همه مناطق شهری ضد عفونی و اطلاع رسانی بیماری کرونا را انجام داده و برای جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهر نسبت به نصب و راه اندازی دوربین‌های پلاک خوان در سطح شهر اقدام کند.

در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به عدم رعایت برخی واحدهای غیرمجاز درحاشیه شهر، اداره کل صنعت، معدن و تجارت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا