خطر جدی است، مردم هشدارها را جدی بگیرند/ برخی از مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند

رئیس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با بیماری کرونا آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه برخی از مردم پس از روز طبیعت ( روز ۱۳ فروردین) به روال عادی زندگی خود بازگشته و پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی را نادیده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز  جواد رحمتی  امروز در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا تاکید کرده و خواستار همکاری همه جانبه مردم و تمام دستگاه‌های مسئول برای تحقق این هدف شد.

وی با اشاره بر اهمیت افزایش فعالیت‌های اقناعی برای افزایش رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن از سوی مردم گفت: متاسفانه برخی از مردم پس از روز طبیعت به روال عادی زندگی خود بازگشته و پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی را نادیده گرفتند.
 
رحمتی با اشاره به همکاری خوب مردم استان در روز طبیعت و پرهیز از حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های پرازدحام عنوان کرد: بی‌توجهی به رعایت مسائل بهداشتی، روند کنترل بیماری و قطع زنجیره این ویروس را با مشکل مواجه خواهد کرد که امیدواریم در روزهای آتی شاهد همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم استان برای ریشه کن کردن این بیماری از استان و کشور باشیم.

وی با قدردانی از اتحاد بوجودآمده در بخش‌های مختلف کشور برای مقابله با بیماری کرونا ابراز کرد: خوشبختانه با وجود برخی کمبودها و انتقادات، اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با این بیماری انجام شده است  که باید در کنار آن به موضوعاتی همچون استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی برای پاسخگویی به ارباب رجوع و برگزاری جلسات کاری، بیشتر بهره جست.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با کرونا استان از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست که با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی خود، پاسخگویی فیزیکی به اقشار مختلف مردم را به کمترین میزان ممکن برسانند.
 
رحمتی از تلاش شبانه‌روزی بسیجیان در همکاری با نهادهای مختلف برای ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی و همچنین خدمت‌رسانی در بخش‌های دیگر نیز قدردانی کرد.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا