تاکید بر تشدید پلمب واحدهای صنفی غیرمجاز/نصب دوربین‌های پلاک خوان در تبریز

فرماندار شهرستان تبریز گفت: با توجه به عدم رعایت برخی واحدهای صنفی غیرمجاز درحاشیه شهر سازمان صمت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان تبریز

اظهار داشت: در جلسه  جلسه مقرر شد اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان تبریز تا ۲۳ فروردین ادامه و بعد از آن بر اساس مصوبه ملی و استانی عمل خواهد شد.

وی افزود: اکیپ های بازرسی و نظارت متشکل از ماموران نیروی انتظامی، اداره نظارت براماکن عمومی، مرکز بهداشت و شهرداری از امروز ۱۷ فروردین، نسبت به گشت زنی در محدوده کلانتری‌های ۲۰ گانه تبریز و پلمب واحدهای متخلف و غیرمجاز فعال بدون اخطار قبلی اقدام و در مورد سایر واحدهای مجاز نیز اصناف را موظف کنند تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی هوشمند را رعایت کنند.

مهدوی گفت: سازمان صمت و تعزیرات حکومتی نسبت به نظارت مستمر و دقیق قیمت‌ها در بازار اقدام و برخورد قاطع با متخلفان و گرانفروشان داشته باشند.

وی ادامه داد: سازمان صمت تمهیدات لازم را برای  اجرای مصوبه ستاد کرونا شهرستان  نسبت به فروش اینترنتی اقلام مورد نیاز مردم را بطور جد پیگیری نماید.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: شهرداری تبریز در همه مناطق شهری نسبت به ضدعفونی و اطلاع رسانی بیماری کرونا اقدام کند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی در سطح شهر، شهرداری تبریز نسبت به نصب و راه‌اندازی دوربین‌های پلاک‌خوان در سطح شهر اقدام کند.

مهدوی افزود: با توجه به عدم رعایت برخی واحدهای  صنفی غیرمجاز درحاشیه شهر سازمان صمت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا