توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در مناطق حاشیه تبریز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در مناطق حاشیه تبریز و به کمک خیران و سازمان های مردم نهاد خبر داد.

علی بدرشکوهی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی و کارگروه مدیریت جو روانی ستاد مقابله با کرونای استان به خبرنگار مهر گفت: چهار دفتر تسهیل گری در شش منطقه حاشیه نشین تبریز برای مطالعه و بررسی مشکلات این مناطق فعال هستند که ۸۰ هزار نفر از جامعه آماری را تحت پوشش قرار داده‌اند.

وی با اشاره به شناسایی خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا توسط سازمان‌های مردم نهاد گفت: در این راستا اقلام بهداشتی تهیه شده و در میان جامعه هدف پخش و توزیع شده است.

بدرشکوهی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نیز توسط خیریه‌ها و گروه‌های جهادی انجام شده و حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد از جامعه هدف را پوشش داده است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی بیماری کرونا و مشکلات اجتماعی حاصل شده از آن را از بابت اجتماعی چندوجهی دانسته و گفت: در این میان انتظار بالایی از سازمان‌های مردم نهاد در اقناع سازی و همراهی بیشتر مردم داریم چرا که اعتماد مردم نسبت به این سازمان‌ها بسیار مطلوب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا