دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی روزانه ۲ هزار کلاس مجازی برگزار می کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که دانشگاه آزاد اسلامی استان دارای ۴۵ واحد دانشگاهی، مراکز آموزشی و سماست، تاکید کرد: به‌ طور متوسط روزانه ۲ هزار کلاس آموزش مجازی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان برای دانشجویان مقاطع مختلف برگزار می‌شود.

عزیز جوانپور روز سه شنبه با اشاره به شکل‌گیری ستاد آموزش مجازی در این دانشگاه پس از ابلاغ شیوه‌نامه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی به‌ منظور ارائه آموزش‌های غیرحضوری، اظهار کرد: کلاس‌های آموزش مجازی پس از ابلاغ این شیوه‌نامه و فراهم‌کردن مقدمات و زیرساخت‌های لازم در این دانشگاه آغاز و با استقبال خوب دانشجویان و استادان روبه‌رو شد.

وی با بیان این‌که شیوه آموزش مجازی و غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی دارای محاسن بسیاری است، افزود: به‌دلیل این‌که در ابتدای کار هستیم و تجربه جدیدی است، مشکلاتی از قبیل سرعت اینترنت داریم که به تدریج تمام موانع موجود برطرف می شود.

وی از برگزاری کلاس‌های جبرانی در تعطیلات عید نوروز خبر داد و بیان کرد: برخی از دانشجویان و اساتید بنابر دلایلی موفق به شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی اسفند ماه سال گذشته نشدند که برای این دسته از افراد از پنجم تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری کلاس جبرانی برگزار کردیم.

جوانپور اعلام کرد: کلاس‌های آموزش مجازی در تمام واحدها و مراکز آموزشی و سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از بارگذاری ۲۷ هزار شناسه درسی در واحدهای این دانشگاه خبر داد و گفت: ۶ هزار شناسه مربوط به واحد دانشگاهی تبریز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا