ارزاق خشک به سبد گوشت “پویش رحمت” اضافه می‌شود

سخنگوی پویش رحمت تبریز با بیان این‌که کمپین رحمت، تاکنون بیش از ۶۰۰ بسته گوشت قربانی توزیع کرده است، گفت: مقرر شده که ارزاق خشک نیز تهیه شده و تا ماه رمضان در بین خانوارهای تحت حمایت کمپین توزیع شود.

کاظم خاماچی در پایان پنجمین جلسه هیئت امنای پویش رحمت در این خصوص اظهار کرد: در این جلسه تصمیمات مهمی مبنی بر حمایت از افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی شده و درآمدی ندارند، گرفته شد.

وی با اشاره به کار جمع آوری اسامی و تحقیق از صحت و سقم بیکاری افراد در اثر شیوع بیماری کرونا، افزود: این کار توسط انجمن اسلامی مساجد محلات تبریز انجام شده است تا کسانی که مستحق و آسیب دیده اقتصادی در اثر شیوع بیماری کرونا هستند، مورد حمایت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف و عزیز آذربایجان و به ویژه مردم تبریز خواهشمندیم، پویش رحمت را تنها نگذارند، چرا که هر اندازه مشارکت مردمی وسیع و زیاد باشد، همانقدر می‌تواند از رنج مردمی که در مضیقه هستند کاسته شود.

خاماچی تاکید کرد: تقاضا می‌کنیم مردم هر چه می‌توانند، از کمک‌های نقدی و غیر نقدی به دفتر پویش تحویل داده و یا به شماره حساب پویش واریز کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

شهروندان می‌توانند از طریق شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱ و شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰ کمک‌های خود را واریز کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا