عرضه ۳۵۰ عنوان محتوای فرهنگی در فضای مجازی برای کودکان آذربایجان شرقی

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از تولید و ارائه ۳۵۰ عنوان فعالیت فرهنگی هنری ادبی در فضای مجازی در یک ماه اخیر خبر داد.

علی بینش‌ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعدادی از این آثار در سایت پیک امید مجازی به آدرس omid.kpf.ir و تعدادی دیگر نیز در صفحه اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  به آدرسhttps://www.instagram.com/kanoonparvaresh_azarsharghi/  ارائه شده که برای عموم علاقه‌مندان به ویژه کودکان و نوجوانان قابل استفاده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ترغیب و تشویق خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان برای ماندن در خانه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی توسط مربیان کانون تولید و برای استفاده و بهره‌مندی مخاطبان در فضای مجازی ارائه شده است.

وی بیان کرد: به جهت تعطیلی مدارس و تشویق کودکان و نوجوانان برای ماندن در خانه، مربیان و برخی از اعضای مراکزکانون پرورش فکری آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور اقدام به ارائه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در فضای مجازی کردند.

بینش افزود: انیمیشن، موسیقی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، شعر، داستان، معرفی کتاب، کاردستی و اوریگامی از جمله تولیداتی است که تاکنون در فضای مجازی ارائه شده و این تولیدات همچنان ادمه دارد.

وی برگزاری مسابقات و مهرواره‌های فرهنگی هنری و ادبی در فضای مجازی را از دیگر اقدامات کانون استان در هفته های اخیر عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز جمهوری اسلامی، اجرای مهرواره ادبی: به مناسبت نیمه شعبان و مشارکت کودکان و نوجوانان استان در مهرواره کشوری «بهار خانه‌» را از دیگر فعالیت‌هایی عنوان کرد که در این ایام به صورت مجازی به اجرا درآمده است.

وی همکاری و مشارکت با برخی سازمان‌های مردم نهاد در ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق محروم را از مهمترین اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مدت دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا