۲۴ طرح ملی زیرساختی در آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اجرایی ۲۴ طرح ملی زیرساختی در حوزه راه، جاده و راه آهن در استان آغاز می‌شود.

ابوالقاسم سلطانی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح ها از فردا آغاز می شود، افزود: این طرح ها از جمله شامل آزادراه تبریز- ارومیه، تبریز- مرند- بازرگان، تبریز- اهر، خواجه- ورزقان، اهر- مشکین‌شهر، جلفا- اصلاندوز، مرند- جلفا، تبریز – سهند و راه آهن تبریز – بستان آباد است.

وی اظهار داشت: بخش عمده ای از این طرح ها در سال های گذشته و سال ۹۸ اجرا شده است و در سال ۹۹ با شتاب بخشی به روند اجرای آن ها تلاش می شود مراحل اجرایی تعداد زیادی از آن ها به اتمام برسد و آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تبعات شیوع ویروس کرونا بر روند اجرای طرح ها، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، این طرح ها با رعایت همه موازین بهداشتی و پروتکلی که از سوی کارشناسان مربوطه در سطح کشور تهیه و ابلاغ شده است، اجرا می شود.

سلطانی، با بیان اینکه حدود ۴۵۰ هزار نفر در قالب راننده حمل و نقل برون شهری، پیمانکار و پرسنل ادارات تابعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت های عمرانی استان فعالیت می کنند، ادامه داد: رعایت موازین بهداشتی از سوی این افراد نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ایفا می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا