سامانه ضد عفونی در ورودی میدان میوه و تره بار تبریز راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از نصب و راه‌اندازی سامانه شستشو و ضد عفونی در ورودی میدان بزرگ میوه و تره بار خبر داد.

ابراهیم محمدی روز چهارشنبه اعلام کرد: این سامانه جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و ضدعفونی خودروهای ورودی به میدان بزرگ میوه و تره‌بار تبریز نصب و راه‌اندازی شده است.

وی در خصوص سامانه شستشو و ضدعفونی نصب شده در میدان، گفت: این سامانه در آینده ای نزدیک مجهز به مولد ازن خواهد شد.

محمدی اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور از این نوع ضدعفونی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار تبریز جهت شستشو و ضدعفونی خودروها استفاده می‌شود که قدرت ضدعفونی بسیار بالایی در برابر باکتری‌ها و ویروس‌ها دارد و برای محصولات کشاورزی کاملا بی‌ضرر است.

وی افزود: تاکنون تمهیدات ویژه‌ای از قبیل شستشو و ضدعفونی میدان به صورت مستمر، غربالگری، توزیع پروتکل‌های بهداشتی بین مغازه‌داران، توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی توسط ماموران بهداشت، ملزم کردن مغازه‌دارن به استفاده از دستکش و ماسک و نصب بنرهای رعایت نکات بهداشتی در این میدان انجام شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز عنوان کرد: تمام تلاش خود را جهت دور نگه‌ داشتن میدان بزرگ میوه و تره‌بار، سبزه میدان و همچنین تمام غرف تحت نظارت سازمان از ویروس کرونا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا