تولید بیش از ۳۳۲ هزار عدد ماسک در مجموعه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی از تولید ۳۳۲ هزار و ۵۶۸ عدد ماسک و یکهزار و ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی توسط این مجموعه خبر داد.

یعقوب نماینده روز شنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی با مشارکت مراکز آموزش دولتی و بخش خصوصی، در راستای کمک به کاهش انتشار کرونا در استان چرخ کارگاه‌های تولیدی مهارت را با هدف کمک به کاهش انتشار بیماری کرونا به حرکت درآورده است.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت همکاری آحاد جامعه برای مهار این بیماری، خانواده مهارت استان در دو بخش دولتی و خصوصی در اقدامی جهادی نسبت به اجرای این طرح گام‌های موثری برداشته است.

وی بیان کرد: تاکنون شهرستان مرند ۱۳۵ هزار عدد، شبستر ۳۳ هزار و ۶۰۰ عدد، میانه ۳۲ هزار عدد، بستان آباد ۲۸ هزارعدد، اسکو۱۶ هزار عدد، اهر ۲۴ هزار و ۸۱۸ عدد، مرکز۳ تبریز ۲۳ هزار و ۷۰۰عدد، کلیبر۱۴ هزار عدد، هریس ۹ هزار و ۲۰۰ عدد، بناب دو هزار ۵۰۰ عدد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آذرشهر نیز به تعداد ۱۵ هزار عدد در تولید ماسک و لباس ایزوله مشارکت داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از اختصاص کمک‌های نقدی این اداره کل به ارزش ۸۰ میلیون ریال توسط بخش دولتی و خصوصی در این راستا در استان خبر داد.

وی یادآوری کرد: در این طرح خداپسندانه تعداد ۸۱ نفر از نیروهای کار ماهر فعال در بخش دولتی و خصوصی همکاری کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا