فعالیت‌های اداره برق تبریز تعطیل‌بردار نیست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تاکید کرد: فعالیت‌های نصب، اصلاح و خدمت‌رسانی به مردم، متقاضیان و مشترکان انشعاب برق تعطیل‌بردار نیست.

عادل کاظمی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: با وجود گسترش شیوع ویروس کرونا، خدمات برق تبریز به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و اختلال در روند انجام فعالیت‌های نصب و اصلاح و خدمت‌رسانی به مردم، متقاضیان و مشترکین انشعاب برق، به طور شبانه‌روزی ادامه‌ دارد.

وی افزود: فعالیت‌های محوری نصب و اصلاح قابل توقف و تعطیل نیست لذا با مد نظر قرار دادن پروتکل‌های بهداشتی و مراقبتی، باید این فعالیت‌ها، طرح‌ریزی شده و هماهنگی برای اجرا انجام شود تا از ایجاد اختلال و مانع در انجام فعالیت‌های راهبردی اجتناب شود.

کاظمی ادامه داد: تامین امکانات بهداشتی لازم و ضروری از قبیل محلول‌های ضدعفونی‌کننده، دستکش، ماسک و لباس مناسب که بتواند محافظت لازم را برای عوامل تحت پوشش ایجاد کند از مهم ترین اقداماتی است که در شرکت انجام شده تا تحت شرایط محافظتی، فعالیت‌ها انجام شوند.

مدیرعامل شرمت توزیع برق تبریز گفت: همه‌ دغدغه‌ پرسنل صنعت برق در دوران درگیری کشور با ویروس کرونا، تامین برق پایدار شهروندان به‌خصوص بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

کاظمی با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش مراجعات حضوری برای دریافت خدمات گفت: مشترکان می‌توانند از طریق وب سایت www.toztab.ir تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

شهرستان تبریز بیش از ۷۰۰ هزار مشترک برق دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا