بسیج چهار هزار نفری شهرداری تبریز برای ضدعفونی شهر

سخنگوی شورای اسلامی تبریز گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چهار هزار نیروی شهرداری به صورت مستقیم برای مقابله با این ویروس و نظافت و ضدعفونی معابر این شهر تلاش می‌کنند.

کریم صادق‌ زاده، روز جمعه در گفت و گویی با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزود: در شرایط کنونی برای تکریم شهروندان و انجام امور باید به سمت شهر هوشمند و الکترونیک حرکت کرد.

وی با بیان این‌ که سال گذشته اهتمام همه اعضای شورای شهر تبریز تسهیل امور شهرداری بود، اظهار داشت: همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش مدیریت شهری موجب شد تا امورات شهر به نفع مردم پیش برود.

سخنگوی شورای اسلامی تبریز گفت: مردم در شرایط فعلی آسیب دیده‌اند و باید با آن‌ها همراهی لازم انجام شود چراکه رمز موفقیت مدیریت شهری، همراهی با مردم است و باید برای ارایه خدمات بهینه به مردم تلاش کرد.

صادق زاده، ادامه داد: شهرداری تبریز چندین وظیفه اصلی بر عهده دارد و مقابله با کرونا در این برهه از زمان برای سلامتی وآسایش شهروندان از وظایف اصلی شهرداری بوده و اقدامات شهرداری تا زمان قطع زنجیره بیماری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کار شهرداری تعطیل بردار نیست، یاداوری کرد: شهرداری به عنوان خط مقدم جبهه شهر باید کارها را انجام دهد تا مردم و سایرین به راحتی بتوانند کارهای خود را در خانه و محل کار انجام دهند.

سخنگوی شورای اسلامی تبریز گفت: با وجود چالش‌ها و مشکلات، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز همچنان به مسیر خود و خدمت بی‌منت به مردم ادامه می‌دهد و با وجود پاره ای از مسائل، مدیریت شهری باید فعال باشد.

صادق زاده، از تلاش شبانه‌روزی کارگران و کارکنان شهرداری به ویژه در حوزه خدمات شهری، سلامت، پسماند، پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و آتش نشانی قدردانی کرد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا