پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی هتل تبریز پالاس

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: هتل تبریز پالاس ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمد حمزه زاده روز شنبه با اشاره به اینکه هتل چهار ستاره تبریز پالاس یکی از هتل‌های شاخص تبریز محسوب می‌شود که در منطقه جنوب شرق در حال احداث است، افزود: احداث هتل تبریز پالاس توسط بخش خصوصی از سال ۱۳۹۶در جاده ائل‌گولی تبریز آغاز شده و اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی همراه است.

وی با اشاره به میزان حجم سرمایه‌گذاری در این هتل چهار ستاره گفت: هتل تبریز پالاس با سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۶۶ میلیارد تومان در حال احداث است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی افزود: این هتل دارای ۴۷ اتاق با ظرفیت ۱۱۰ تخت است که با بهره‌برداری از این هتل میزان تخت های اقامتگاه‌های استان به ۱۱ هزار و ۶۵۰ می رسد.

حمزه زاده با بیان اینکه آغاز بکار هتل تبریز پالاس برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد می کند،خاطرنشان کرد: این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی در سال‌های آینده به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون تعداد ۳۰ باب هتل با ۲ هزار و ۲۴۳ اتاق با ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی در آذربایجان شرقی در دست ساخت است که این تحول عظیم در صورت رونق تورهای داخلی و خارجی می توانست مسیری جدید و امیدوارکننده برای استان ترسیم کند که کرونا تمامی این معادلات را حداقل برای ۶ ماه جاری با اما و اگر مواجه کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا