تداوم تعطیلی حمل و نقل عمومی تبریز تا ۳۰ فروردین

در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز تصویب شد که مترو، اتوبوسرانی و ترمینال برون شهری تا ۳۰ فروردین خدمات ارائه نکنند.

در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز مقرر شد مشاغل پرخطری چون فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای (غیر ازسوپرمارکت‌ها، بهداشتی و شوینده)، پاساژها، مجتمع‌های اداری و بازارهای مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، طباخی و فست فودها، گرمابه، استخر، سونا و ماساژ، نمایشگاه‌ها و مراکز تجاری، مراکز تفریحی، بازی و گیم نت، باشگاه‌های ورزشی، بدنسازی، تالارهای پذیرایی و گردهمایی‌ها، قهوه خانه، چای خانه و کافی شاپ‌ها تا ۳۰ فروردین تعطیل باشند.

همچنین اصنافی که مغازه آن‌ها باز است باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند، در صورت مشاهده و عدم رعایت براساس قانون برخورد خواهد شد. بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان در طرح سلامت، غربالگری شدند و ادامه این طرح به صورت جدی اجرا خواهد شد.

تردد خودروها با پلاک غیر بومی در تبریز ممنوع بوده و طرح غربالگری در تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های تبریز تا ۳۰ فروردین توسط پلیس راه و نیروی انتظامی با اعمال محدودیت، اجرا خواهد شد.

تمامی پارک‌ها و مراکز تفریحی سطح شهر تا ۳۰ فروردین تعطیل بوده و تمامی خدمات در راستای مبارزه با ویروس کرونا درسطح شهر ساماندهی شده و به صورت محله محور اجر خواهد شد.

تمامی اقدامات خیران، سازمان‌های مردم نهاد مرتبط، پخش مواد ضدعفونی کننده و تولید ماسک در شهرستان هدفمند و ساماندهی شود. تیم‌های ترکیبی و نظارتی بر عملکرد صنوف نظارت خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا