اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ سلامت کارکنان در مقابل ویروس کرونا قابل تقدیر است

به گزارس ارک خبر: مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت استان اصفهان به همراه جمعی از کارشناسان این مدیریت، ضمن بازدید از نواحی و خطوط تولید فولاد مبارکه، اقدامات صورت گرفته در این شرکت در حوزۀ مبارزه با ویروس کرونا را مورد بررسی قرار دادند.

مجید مشایخ پس از بازدید رختکن های کارکنان خطوط تولید، مراکز طبخ، برخی از خطوط تولید و اتاقهای کنترل در جلسهای با حضور نمایندگان واحدهای مدیریت شهری، خدمات عمومی و کارشناسان بهداشت، شرکت کرد و اظهار داشت: اینکه فولاد مبارکه به سلامت نیروی انسانی خود در جریان شیوع این بیماری خطرناک به طور جدی اهمیت میدهد، قابل تقدیر است.
وی افزود: خوشبختانه فولاد مبارکه اقدامات مؤثری در خصوص ضدعفونی مستمر سرویسهای ایاب و ذهاب، تأسیسات و تسهیلات بهداشتی و رفاهی کارکنان و همچنین ضدعفونی مستمر ساختمانهای اداری و عملیاتی انجام داده است. دیگر اقدامات این شرکت از قبیل کنترل دمای بدن کارکنان هنگام ورود و خروج آنها و استفادۀ مؤثر و کافی از وسایل حفاظت فردی ازجمله ماسک تنفسی و ژل ضدعفونی کنندۀ دست و سایر ملزومات نیز در پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس، کارآمد است.
مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت استان اصفهان با تأکید بر اینکه اطلاعات کلی کارکنان و خانوارهای شرکت باید در سامانۀ salamat.gov.ir ثبت شود، خاطرنشان کرد: باید روند بازگشت به کار کارکنان مشکوک، مبتلا و بهبودیافته مطابق با پروتکلهای تعریف شده همچنان ادامه یابد.
مشایخ از وجود مرکز طب کار در شرکت فولاد مبارکه به عنوان ظرفیت و بستر بسیار مناسب در جهت پیشگیری از انتقال این بیماری نام برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا