اخبار کوتاه تراکتور|مربی جدید از فصل آینده در نیمکت تراکتور

مربی خارجی جدید تیم فوتبال تراکتور از فصل آینده به نیمکت این تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در روزهای تعطیلی رقابت‌های ورزشی در سراسر جهان، تمرینات تیم تراکتور نیز فعلاً تعطیل است.

با این حال، مسئولان باشگاه تراکتور چندان هم بیکار ننشسته و در این مدت مشغول انجام یک سری امور هستند.

تراکتور خیال پرداخت ۸۰۰ هزار یورو به کنستانت را ندارد

باشگاه تراکتور به پرداخت ۸۰۰ هزار یورو بابت غرامت فسخ یک طرفه قرارداد کوین کنستانت، بازیکن فرانسوی پیشین خود محکوم شده است.

با این حال، مسئولان باشگاه تراکتور در تلاش هستند که هر طور شده، این رأی را برگردانده و این مبلغ سنگین را به کنستانت پرداخت نکنند.

یک تیم حقوقی که به تازگی با باشگاه تراکتور وارد همکاری شده‌، مسئول به نتیجه رساندن این پرونده است. اعضای این تیم حقوقی ابتدا برای پرونده آنتونی استوکس با باشگاه تراکتور همکاری‌شان را شروع کردند، اما حالا مدیریت سایر پرونده‌های حقوقی این باشگاه را هم برعهده گرفته‌اند.

در این راستا، باشگاه تراکتور قصد دارد این پرونده را به دادگاه CAS ببرد تا شاید بتواند با اثبات مشکلات پزشکی کنستانت، حکم فیفا را بشکند.

دستیار جدید؟ شاید سال بعد

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر اضافه شدن یک دستیار خارجی جدید به کادر فنی تیم تراکتور مطرح شد، اما این اتفاق بعید است که در فصل جاری رخ بدهد.

با توجه به نامعلوم بودن زمان آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر، به نظر می‌رسد که اگر قرار بر اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی تراکتور باشد، این اتفاق در فصل آینده رخ خواهد داد.

کرونا به نفع اخباری!

محمدرضا اخباری که در جریان اردوی تیم تراکتور در نیم فصل دچار مصدومیت شدید شد و زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، حالا مشکلی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه تیمش ندارد.

اخباری از ناحیه مینیسک پا دچار مصدومیت شده و در بهمن ماه سال ۹۸ تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از ابتدای سال جاری تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده بود.

پیش از این گفته می‌شد که اخباری تا پایان فصل نمی‎تواند به میدان برود، اما تعطیلی مسابقات به خاطر کرونا، به نفع دروازه‎بان مصدوم تراکتوری‎ها تمام شد و او توانست به میادین برگردد؛ البته به شرطی که فوتبالی در کار باشد!


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا