ماشین‌سازی تبریز طلب دخسوس را پرداخت کرد

سرپرست باشگاه فرهنگی و ورزشی ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: این باشگاه طلب فرناندو دخسوس دروازه‌بان چند فصل پیش خود را پرداخت کرد.

حسن آذرنیا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با حمایت های مالک باشگاه طی روزهای گذشته نماینده ای از طرف ماشین سازی برای حل و فصل شکایت های بازیکنان خارجی از این تیم و برطرف شدن محرومیت از پنجره های نقل و انتقالات، تلاش های مطلوبی داشته که نتیجه بخش بوده است.  

وی اظهار داشت: بر همین اساس طی روزهای اخیر طلب دخسوس به طور کامل پرداخت شد و با این بازیکن به توافق کامل رسیدیم.

آذرنیا درباره وضعیت شکایت لوسیانو پریرا( شیمبا) از ماشین سازی نیز، گفت: اقداماتی که با دخسوس طی هفته های اخیر صورت گرفت، با این بازیکن برزیلی نیز در حال انجام است و به زودی با او نیز به توافق کامل خواهیم رسید.

وی با تاکید بر اینکه هواداران ماشین سازی نباید نگرانی از بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم برای فصل آینده داشته باشند، یادآوری کرد: ما در این زمینه هیچ نگرانی نداریم، چون در گذشته نیز برای پرداخت پول به بازیکنان، به دلیل مشکلات به وجود آمده در سیستم ارسال پول، تاخیر حاصل می شد اما باشگاه ماشین سازی این مشکلات را همواره حل کرده است.

آذرنیا درباره نحوه ادامه لیگ برتر نیز گفت: در حال حاضر هیچ خبر تایید شده ای مبنی بر اتمام کرونا و ریشه کنی آن وجود ندارد، بنابراین در این شرایط بهتر است مسابقات لیگ برتر تعطیل شود چرا که دوری از مسابقات وضعیت فنی تیم ها را دگرگون کرده است.

وی اظهار داشت: اگر بازی های لیگ ادامه یابد بدون تردید برای شروع فصل آینده لیگ برتر مشکلات فراوانی پیش خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا