ساماندهی به حوزه خیر و احسان ضروری است

به گزارش ارک خبر:منتخب مردم اصفهان در دیدار با سرپرست کمیته امداد استان با اشاره به دامنه گسترده فعالیت خیر و احسان در استان، گفت: ساماندهی به حوزه خیر و احسان ضروری است.به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در دیدار با مهدی طغیانی، منتخب مردم شهرستان اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح ساز و کارهای حمایتی این نهاد به تشریح خدمات ارائه شدbject: خبر و کمیته امداد‬
To: <komitehemdad@gmail.com>ه به نیازمندان پرداخت و گفت: امدادگران اصفهانی در یک فضای انقلابی و با روحیه ای جهادی بسیاری از مشکلات نیازمندان را پیگیری و در حد توان حل می کنند.

زارع با تاکید بر اینکه کمیته امداد در پروسه ای که به ایجاد فقر و نیازمندی ختم می شود نقشی ندارد، خاطرنشان ساخت: بنیان فعالیت های این نهاد در استان اصفهان بر رفع فقر از مسیر توانمندی مددجویان استوار شده است و در این راه نیازمند همکاری و همراهی سایر سازمان ها، ارگانها و نهادها هستیم.

وی ضمانت بانکی وام اشتغال را برای نیازمندان بسیار سخت تر از سایر اقشار توصیف کرد و گفت: این مسئله یکی از مواردی است که می توان با قانونگذاری و حمایت نمایندگان راه حل جامعی برای آن پیدا کرد.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه خانوارهای نیازمند غیر سالمند عمدتا خانوارهایی هستند که علاوه بر فقر، مشکلات دیگری نیز دارند، گفت: ترغیب این افراد به ایجاد شغل و کسب و کار مشکلات و ظرایف خاص خود را دارد که در صورت مدیریت غیرصحیح باعث تبدیل نیازمند به نیازمند بدهکار می شود.

مهدی طغیانی، منتخب مردم حوزه انتخابی اصفهان نیز در این دیدار، آشنایی خود با کمیته امداد را ریشه دار و حاصل همکاری و مشارکت در طرح های آن عنوان کرد و گفت: خدمات ارائه شده به نیازمندان توسط این نهاد مستحق تشکر و قدردانی است.

وی در بخش اصلی سخنان خود با اشاره به پراکندگی حوزه های حمایتی و دامنه گسترده فعالیت خیر و احسان در استان، تاکید کرد: ساماندهی به حوزه خیر و احسان ضروری است.

طغیانی با بیان اینکه در جهان شاخص هایی برای خیریه داری وجود دارد، گفت: تنوع زیادی در خیریه های استان وجود دارد و لازم است که استانداردسازی و رتبه بندی آنها مورد توجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا