رییس اتاق بازرگانی تبریز خواستار حمایت از واحدهای کوچک تولیدی شد

 رییس اتاق بازرگانی تبریز خواستار حمایت دولت از واحدهای کوچک تولیدی در شرایط کرونایی کشور شد.

یونس ژائله روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا،  ایجاد و اختصاص بسته های حمایتی برای واحدهای کوچک از سوی دولت ضروری است که این امر باید با فرهنگ سازی در سایر سطوح جامعه نیز جاری و ساری شود.

وی تاثیر کرونا در اقتصاد آذربایجان شرقی و کشور را وسیع برشمرد و با یادآوری نقش بخش خصوصی در حمایت از بخش های درمانی و بنگاه های اقتصادی کوچک، اظهار داشت: در چنین شرایط ویژه ای مردم و مسوولان و فعالان اقتصادی باید با همدلی و هم افزایی برای مقابله با این بیماری تلاش کنند.

ژائله ادامه داد: بخش خصوصی استان در راستای ایفای نقش خود در خصوص مسوولیت اجتماعی، از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا نسبت به تامین و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز مردم و بخش های درمانی از جمله تهیه و توزیع روزانه ۴ هزار لیتر الکل و موادضد عفونی کننده و ۱۰ هزار ماسک برای پیشگیری از شیوع این بیماری در استان وارد عمل شد.

به گفته وی صاحبان صنایع و بخش خصوصی آذربایجان شرقی در تهیه اقلام و مواد غذایی مثل برنج، گوشت و سایر مواد غذایی به تعداد یک هزار بسته برای اقشار نیازمند جامعه اقدام کرده و  این اقدامات تاکنون نیز ادامه داشته است.

ژائله با تاکید بر اینکه در چنین فضایی صاحبان صنایع و تجار و بارزگانان باید به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل کنند، یادآور شد: شرایط فعلی ایجاب می کند تا بخش خصوصی در کنار مسوولان دولتی قرار گرفته و تا شکست کامل کرونا در سطح کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی از همه فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی درخواست کرد با واریز کمک های نقدی خود به مجموعه اتاق بازرگانی تا شکست کرونا در کارهای خیر مشارکت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا