فراخوان تولید آثار رسانه‌ای قرآن و عترت “حقیقت مجازی” در تبریز منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان تولید آثار رسانه‌ای قرآن و عترت با عنوان “حقیقت مجازی” در تبریز خبر داد.

محمد محمدپور با بیان این‌که مسابقه حقیقت مجازی در چهار بخش شامل کلیپ، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک و ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، افزود: موضوعات آثار تولید شده باید در یکی از موضوعات مواسات از منظر قرآن و عترت، سبک زندگی مهدوی و دین و سلامت باشد.

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار به این مسابقه گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را همراه با فرم ارسال اثر به آی دی hagigatemajazi@ در پیام رسان‌های‌ تلگرام، بله و یا آدرس ایمیل hagigatemajazi@gmail.com به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: فرم ارسال آثار و اطلاعات مرتبط با فراخوان حقیقت مجازی در کانال @hagigatemajazi در پیام رسان‌های تلگرام و بله بارگذاری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در بخش پوستر، آثار باید فرمت jpg و با کیفیت ۳۰۰ dpi در اندازه A3 و درحالت چهار رنگ cmyk ارسال شود و تکنیک تولید اثر بر عهده شرکت کننده و آزاد است.

محدودیتی در تعداد آثار ارسالی و یا سال تولید آثار وجود ندارد و برگزارکنندگان اجازه دارند از آثار ارسالی در کاتالوگ و رسانه ها به اهداف تبلیغاتی استفاده کنند؛ در بخش اینفوگرافیک؛ شرکت به صورت انفرادی و تیمی برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان تیمی، باید یک نفر را به عنوان مسئول گروه معرفی کنند و همه ارتباطات با مسئول تیم انجام خواهد گرفت.

همچنین محدویتی برای تعداد آثار ارسالی و بخش‌هایی که هر فرد یا تیم در آن شرکت خواهد داشت، وجود ندارد و ارسال آثاری که قبلاً منتشر شده یا در مسابقه یا جشنواره‌ای جایزه گرفته، بلامانع و تکنیک اجرای کار آزاد است.

در بخش پادکست (کلیپ صوتی)؛ کیفیت آثار صوتی حداقل ۶۴ و ۱۲۸ بیت باشد و آثار با فرمت mp3 ارسال شود؛ مدت زمان کلیپ صوتی ارسالی نیز حداکثر پنج دقیقه باید باشد.

در بخش کلیپ و نماهنگ؛ کلیپ‌های ارسالی باید حداکثر پنج دقیقه و با فرمت mp4 با حجم حداکثر ۵۰ مگابایت ارسال شوند و ساخت انیمیشن(پویا نمایی) و موشن گرافیک در محورهای ذکرشده بلا مانع است.

جوایز بخش‌های مختلف این مسابقه به شرح ذیل است:

بخش پوستر:
نفر اول : ۸ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر دوم : ۵ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر سوم : ۳ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره

بخش اینفوگرافیک:
نفر اول : ۸ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر دوم : ۵ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر سوم : ۳ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره

بخش پادکست:
نفر اول : ۵ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر دوم : ۳ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر سوم : ۲میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره

بخش کلیپ و نماهنگ:
نفر اول : ۱۰ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر دوم : ۸ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره
نفر سوم : ۵ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا