راحت‌ترین روش پرداخت قبوض، استفاده از اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تاکید کرد: راحت‌ترین و قابل دسترس‌ترین روش جهت مشاهده و پرداخت قبوض برای مشترکین، استفاده از اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق ایران است.

عادل کاظمی گفت: با گسترش زیرساخت‌های گسترده‌ی مخابراتی در سطح کشور و ضریب نفوذ بالای تلفن و اینترنت، استفاده از روش‌های نوین ارائه‌ی خدمات به مشترکین محترم و خدمات غیرحضوری جهت تحقق دولت الکترونیک، حفظ محیط‌ زیست، افزایش کیفیت ارائه‌ی خدمات و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نظر به تاکید ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم نیرو مبنی بر لزوم ارائه‌ی قبوض الکترونیکی به مشترکین صنعت برق، امکان ارائه‌ی صورتحساب برق مصرفی به کلیه‌ی مشترکین به‌صورت الکترونیکی، از طریق اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق ایران توسط کلیه‌ی شرکت‌های توزیع از جمله شرکت توزیع نیروی برق تبریز فراهم شده است.

وی اضافه کرد:این اپلیکیشن با اهداف بهره‌مندی از فناوری‌های نو، ارتقاء سطح خدمات و رفاه مشترکین، صرفه‌جویی اقتصادی، ارتباط دوسویه با مشترکین، نظارت موثر، مدیریت کارآمد راه‌اندازی شده و در حال خدمات‌رسانی به مردم شریف است.

وی اجرای طرح ملی قبض سبز را گامی بزرگ در راستای دستیابی به این اهداف دانست و گفت: اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق ایران، راحت‌ترین و قابل دسترس‌ترین روش برای مشترکین جهت مشاهده و پرداخت قبوض است و طرح ملی قبض سبز از مهم‌ترین طرح‌های ملی است که در راستای تحول دیجیتال در خدمات مشترکین صنعت برق، اجرایی شده است.

کاظمی با بیان اینکه با اجرای طرح ملی قبض سبز، مشکلات عدیده‌ی قبوض کاغذی از بین می‌روند، یادآور شد: قبوض کاغذی مشکلاتی همچون هزینه‌ی گزاف کاغذ و مفقود شدن قبوض را به‌دنبال داشتند که با اجرایی شدن طرح ملی قبض سبز، بسیاری از مشکلات گذشته‌ی این قبوض، از بین می‌رود و چاپ مجدد و پیگیری قبض و مراجعه‌ی حضوری به شرکت متوقف شده و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مشترکان و شرکت، از رفت و آمدهای غیرضروری هم پیشگیری می‌شود.

به گفته‌ی کاظمی؛ مشترکین می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن، از خدماتی چون مشاهده‌ی صورتحساب، سوابق مصرف، سوابق پرداخت و نمودار مصرف خود اطلاع یابند. همچنین مشترکین می‌توانند از سایر سامانه‌های موجود در کشور مانند اپلیکیشن بانک‌ها از جمله ساپا، آپ، سکه، تاپ و کیپاد نیز استفاده کنند.

وی در تشریح دیگر امکانات این نرم‌افزارها، تصریح کرد: مشترکین با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر مشاهده و پرداخت قبض دوره‌ی جاری، می‌توانند سوابق پرداخت و مصرف خود را مشاهده کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان اظهار کرد: مشترکین عزیز می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران به سایت این شرکت به آدرس www.toztab.ir یا به سایت توانیر مراجعه و اپلیکیشن مزبور را دانلود کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا