دوچرخه‌سواران زنجان برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می‌شوند

رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: تمرینات دوچرخه سواران ملی پوش زنجان برای حفظ و ارتقاء سطح آمادگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌ها و هشدارها، انجام می‌شود.

فرهاد عصفوری، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات دوچرخه‌سواری اعم از کشوری و آسیایی و جهانی، کنسل شد اما تمرینات دوچرخه سواران ملی پوش زنجان، تعطیل نشد.

وی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ که قرار بود اسفند ماه ۹۸ به میزبانی مالزی برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا و پس از تشکیل جلسه اضطراری هیات رییسه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا در کشور امارات، با تصمیم اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

عصفوری افزود: تصمیم بر این بود که این رقابت‌ها در فروردین ماه امسال برگزار شود اما تداوم شیوع ویروس کرونا، باعث شد تا زمان عادی شدن شرایط، مسابقات انجام نشود.

عصفوری با بیان اینکه دوچرخه سواران ملی پوش برای حضور توانمند در مسابقات جاده و تریال، تمرینات خود را با رعایت موازین بهداشتی، انجام می دهند تا از دیگران عقب نمانند، افزود: تمرینات دوچرخه سواری جاده حداکثر با سه و تریال نیز با ۲ ورزشکار انجام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا