احیای زاینده‌رود نیاز به پیگیری نمایندگان جدید استان اصفهان دارد

حمیدرضا فولادگر:

احیای زاینده‌رود نیاز به پیگیری نمایندگان جدید استان اصفهان دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد احیای زاینده‌رود نیاز به پیگیری نمایندگان جدید استان اصفهان در مجلس یازدهم دارد.

به گزارش  ارک خبر، حمیدرضا فولادگر در آخرین نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: در ارتباط با ستاد احیای زاینده‌رود و کارون زیر نظر معاون اول رئیس جمهور جلساتی برگزار شده اما نیاز به پیگیری نمایندگان جدید استان اصفهان در مجلس یازدهم دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه‌های آبی اصفهان افزود: امسال ردیف بودجه ساماندهی طرح  دوم آبرسانی در بودجه آمده  و بودجه‌ ۱۰ میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.

فولادگر گفت: در مدت زمانی سد تونل سوم کوهرنگ متوقف شده بود اما در حال حاضر فعالیت خود را از سر گرفته است و اصل پروژه دیگر مورد بحث نیست اما مردم محلی مطالباتی دارند که باید پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین طرح آبرسانی به فلات مرکزی نیز به تازگی آغاز شده و در جلسه شورای عالی آب به تصویب رسیده است و کارهای اجرایی آن در دست اقدام است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور ۱۶ ساله خود در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش زیادی از کار نمایندگان مجلس، رسیدگی به مراجعات مردمی است که متاسفانه بیشتر این مراجعات مربوط به مشکلات شخصی و درخواست کار و وام بود که البته رسیدگی به این مسائل از وظایف نماینده مجلس نیست.

فولادگر افزود:همچنین بخش دیگری از مراجعات مردم مربوط به مشکلات شخصی فرد با ادارات دولتی است که نمایندگان مجلس تا حدودی می‌توانند به مشکلات این افراد رسیدگی کنند. اما برخی مراجعات مربوط به ارائه طرح‌هایی برای بهبود وضعیت شهر و کشور است که نمایندگان موظف‌ به بررسی این طرح‌ها هستند.

وی بیان داشت: در ۱۶ سال دوره نمایند ه بودن در مجلس همواره حمایت از تولیدات داخلی از بحث‌های مهم مطرح شده در جلسات مجلس بود که مقام معظم رهبری هم با حمایت‌های خود اهمیت این موضوع را دو چندان می‌کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم کشور از رکود اقتصادی و تحریم‌ها سربلند بیرون آید و مشکلات دیگری همچون بیکاری و تورم حل شود، باید از تولیدات ملی حمایت بکنیم.

وی با بیان اینکه به دولت در بحث اقتصادی ایراد وارد است، ادامه داد: دولت نتوانست یک خط مشی مشخص اقتصادی را به پیش برد. کشور مدت زیادی معطل برجام ماند و اگر به توان داخل بیشتر توجه می‌شد موفقیت‌های بیشتری کسب می کردیم. نباید به امید اروپا و آمریکا می نشستیم و از ظرفیت های داخلی و کشورهای همسایه برای ارتباط قوی‌تر غافل می‌شدیم.

حمیدرضا فولادگر با اشاره به شعار سال ۹۹ خاطر نشان کرد: در حالی که مجلس تعطیل بود، از هفته اول فروردین تا هفته اول اردیبهشت ۱۴ جلسه با محوریت جهش تولید و بیماری کرونا برگزار کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بیان مشکلات بازار و بالا رفتن بی سابقه قیمت خودرو از جمله پراید، توصیه کرد: پراید ۹۰ میلیونی را نخرید زیرا، قیمت کارخانه ای این خودرو اینقدر نیست و مردم باید با این بازار کاذبِ قیمت خودرو مبارزه منفی کنند. وی گفت: البته تا ساختار صنعت خودروسازی کشور اصلاح نشود، این مشکلات ادامه خواهد داشت چرا که با هیچ مدل قیمت گذاری سازگار نیست. صنعت خودرو، نه خصوصی است و نه دولتی، در نتیجه عده ای از این وضعیت خوشحال هستند. رقابت پذیر نیستند، چون خصوصی نیستند، دولتی هستند و از اختیارات و منابع بیشتری برخوردارند. ازطرفی چون میزان تولید به ظرفیت اسمی نزدیک شده و افزایش یافته، این قیمت منطقی نیست و بازار خودرو، کاذب است.

دکمه بازگشت به بالا