تصمیم ایران برای تعویق ۸ ماهه تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان

ایران به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اعلام کرد تصمیم دارد زمان برگزاری سی و پنجمین دوره تور ایران- آذربایجان را به تعویق بیندازد.

رسول هاشم کندی رییس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی و مدیر فنی تور ایران-آذربایجان در گفتگو با ایسنا در باره ی تعویق زمان برگزاری سی و پنجمین دوره تور بیان کرد: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری از ما پرسید که آیا تور را برگزار می کنیم یا نه چون می خواهد تقویم جدید خود را نهایی کند. ما هم اعلام کردیم به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و اینکه مشخص نیست وضعیت به چه صورت می شود تصمیم داریم تور را با هشت ماه تاخیر برگزار کنیم.

او ادامه داد: ما به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری پیشنهاد دادیم تور ایران – آذربایجان را در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰برگزار کنیم.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که چرا قرار است تور با هشت ماه تاخیر برگزار شود، تاکید کرد: این تور در مهر ماه که اواخر فصل دوچرخه سواری بود برگزار می شد و اگر می خواستیم دو، سه ماه به تعویق بیندازیم وارد فصل زمستان می شدیم و امکان برگزاری تور وجود نداشت. از طرفی تاریخ اصلی برگزار تور ما در همان اردیبهشت و خرداد بود که به دلیل شرایط های خاصی که به وجود آمده بود، تاریخ آن تغییر کرد و اکنون دوباره به زمان اصلی برگزاری آن بر می‌گردد.  ما تلاش کردیم بهترین تاریخ ممکن را برای برگزاری تور در نظر بگیریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا