شاعران آذربایجان‌شرقی به پویش «فلسطین آزاد» بپیوندند

رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: شاعران و نویسندگان استان به پویش فلسطین آزاد بپیوندند.

سیدمحمدحسین بلاغی، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری پویش بین المللی «فلسطین آزاد» با هدف جمع‌آوری شعر و متون ادبی در خصوص بیت المقدس، افزود: این پویش همزمان با سراسر کشور به منظور پاسداشت سال‌ها مبارزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگ رژیم صهیونیستی به همت جمعی از شاعران و نویسندگان راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: شاعران و نویسندگان می‌توانند تا جمعه (دوم خرداد) مصادف با روز قدس، شعرها و متن‌های ادبی خود را با درج هشتگ #فلسطین_آزاد در صفحه‌های اینستاگرام خود منتشر کرده و در این پویش شرکت کنند.

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: هدف از تشکیل این پویش، ترمیم زخم‌ قلب‌های آزادگان جهان و تلاش برای رهایی قدس شریف از چنگ این رژیم غاصب است.

بلاغی، ادامه داد: بر اساس این طرح شاعران آذربایجان‌شرقی نیز می‌توانند آثار ادبی خود را به زبان‌های ترکی و فارسی در قالب ویدیو سلفی تولید کرده و در انتهای اشعار خود با دعوت یکی از شاعران کشور جهت پیوستن به این پویش اقدام کنند.

وی یادآوری کرد: شاعران این استان می‌توانند اشعار خود با موضوع «روز جهانی قدس و مظلومیت مردم فلسطین» را جهت حضور در فضای مجازی با نشانی#فلسطین_آزاد منتشر کرده و همچنین به نشانی اینستاگرامی hhtabriz@ روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌ شرقی ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا