تصاویر گوشی آنر ایکس ۱۰ قبل از عرضه لو رفت

در شرایطی که قرار است گوشی آنر ایکس ۱۰ در تاریخ ۲۰ می روانه بازار شود، تصاویر آن در سه رنگ آبی، نارنجی و سیاه در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا، ظاهراً این گوشی دارای بدنه‌ای شیشه‌ای است و سه دوربین هم در پشت این گوشی و در سمت چپ آن قابل مشاهده است. یک فلاش ال ای دی نیز برای گوشی یادشده در نظر گرفته شده و نوشته‌ای با عنوان دید در شب عالی نشان می‌دهد برای گوشی یادشده قابلیت‌های خاصی برای عکاسی و فیلمبرداری در شب در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود این گوشی دارای دوربین اصلی با دقت ۴۰ مگاپیکسل، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای و یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی است. قابلیت زوم دوربین اصلی گوشی یادشده ۵ برابر اعلام شده است.

تصاویر جدید نحوه طراحی نمایشگر اصلی گوشی مذکور را نشان نمی‌دهند. ولی برخی منابع خبری قبلاً اعلام کرده بودند که گوشی یادشده دارای دوربین سلفی کشویی است. دقت این دوربین ۱۶ مگاپیکسل اعلام شده است.

نمایشگر ۶.۶۳ ال سی دی، شش گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثرانگشت و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری از جمله قابلیت‌های گوشی یادشده است. این گوشی دارای پردازنده Kirin ۸۲۰، پشتیبانی از فناوری نسل پنجم تلفن همراه و امکان شارژ بی سیم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا