اقدامات نظارتی بر محل‌های نگهداری خودروهای صفر کیلومتر تشدید می‌شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از تشدید اقدامات نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی و سوله های نگهداری خودرو خبر داد.

 مقصود رضازاده روز یکشنبه اعلام کرد : این امر در راستای برخورد با انباشت و احتکار احتمالی خودروهای صفر کیلومتر انجام می شود.

وی با اشاره به تأثیر مخرب نگهداری بلا وجه خودروهای سواری صفر کیلومتر در پارکینگ ها در تشدید نابسامانی و رواج سفته بازی با هدف سودجویی از فضای روانی حاکم بر بازار خودرو ، اظهار داشت : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه سیاستهای نظارتی وزارت صمت، با هرگونه اخلال در شفافیت روند عرضه و تقاضا و زیان به مصرف کنندگان واقعی، برخورد خواهد کرد .

وی اضافه کرد : معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در قالب بازرسی های نوبه ای و گشت های مشترک با دستگاههای مختلف استانی اقدامات نظارتی خود از پارکینگها و سوله های نگهداری خودرو در سطح استان را آغاز کرده و در صورت مشاهده هرگونه انباشت و احتکار خودروهای صفر کیلومتر وفق ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد مؤثر و بازدارنده بعمل خواهد آمد.

رضازاده از آمادگی شبانه روزی سامانه های مختلف سازمان صمت استان نظیر سامانه تلفنی ۱۲۴ ، سایت ۱۲۴.ir و نرم افزار آپ در دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و گفت : تمامی گزارش های قابل پیگیری در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و اعلام نتیجه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا