فعالیت جدی شهرداری ارومیه در بازار نقل و انتقالات والیبال ایران

تیم والیبال شهرداری ارومیه قرارداد چند بازیکن پیشین خود را تمدید کرد و مدافع میانی تیم جوانان ایران را نیز به خدمت گرفت.

در ادامه فعالیت تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه قرارداد سعید مصطفی‌وند، فرهاد سال‌افزون، امیرحسین همتی و متین احمدی را تمدید کرد و سهیل مسعود را از خاتم اردکان و مهران فیض امام‌دوست را از کاله آمل به خدمت گرفت.

شهرداری ارومیه در روزهای گذشته با پیمان اکبری برای هدایت این تیم در یک فصل دیگر به توافق رسیده بود و قرارداد پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور و امیر خداپرستی را تمدید و میثم صالحی، محمدطاهر وادی و پوریا یلی را هم جذب کرد.

تیم فولاد سیرجان نیز که گفته می‌شد شاید از حضور در لیگ برتر کنار بکشد، قرارداد محمدرضا تندروان سرمربی خود را تمدید کرد و علیرضا بهبودی پاسور فصل گذشته شهرداری ارومیه را نیز به خدمت گرفت.

سپاهان اصفهان دیگر تیم فعال در بازار نقل و انتقالات است که تا کنون پرویز پزشکی را به خدمت گرفت و قرارداد علیرضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی را تمدید کرد.

شهداب یزد نخستین تیمی بود که خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر کرده بود. هدایت این تیم به محمد عمده‌غیاثی به عنوان سرمربی و محمدحسین نجاتی به عنوان مربی سپرده شده است. مهدی مهدوی، میکاییل تاجر و سلیم چپرلی سه بازیکن جدید این تیم هستند و قرارداد بهمن جهاندیده، ناصر رحیمی‌پناه، محمد ولی‌زاده و رضا رضایی نیز تمدید شد.

فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران به دلیل گسترش ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان به پایان رسید اما فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید را زودتر از همیشه و در شهریور امسال آغاز کند. با این وجود هنوز تکلیف تیم‌های صعودکننده از لیگ دسته یک مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا