تور دوچرخه سواری آذربایجان به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ موکول شد

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی گفت: تور دوچرخه سواری آذربایجان قرار بود در مهر ماه سال جاری برگزار شود ولی به دلیل همه گیری ویروس کرونا به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ موکول شد.

رسول هاشم کندی از به تعویق افتادن تور دوچرخه سواری سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: این تور به دلیل کرونا به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ موکول شد.

وی ادامه داد: در تور سال ۹۸ علی رغم محدودیت‌هایی که داشتیم توانستیم در ارزیابی جهانی نمره کامل را کسب کنیم.

هاشم کندی سال ۹۸ را برای هیئت دوچرخه سواری استان سال موفقی ارزیابی کرد و گفت: ما برترین هیئت دوچرخه سواری در کشور شدیم و یکی از هیئت‌های برتر استان بودیم. در زمینه اوقات فراغت برترین هیئت به لحاظ اجرای همایش‌های مختلف شدیم.

وی سپس به برگزاری جشنواره هدف اشاره داشت و گفت: جشنواره هدف یک حرکت فرهنگی و ورزشی بسیار ارزشمند است که نفس تازه ای به جامعه ورزشی استان می‌دهد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اظهار داشت: برگزاری جشنواره می‌تواند انگیزه‌های از بین رفته در بین ورزشکاران را از نو به وجود بیاورد. برگزاری جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ورزشکاران و داوران برتر استان است.

او افزود: ورزشکاران ما از لحاظ مالی در بسیاری از رشته‌های ورزشی انگیزه ادامه دادن در مسیر خود را گاهاً از دست می‌دهند، چنین رویدادهای فرهنگی می‌تواند باعث ایجاد انگیزه و رقابت برای ماندگار شدن آنها در عرصه ورزش شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا