قبول مسوولیت در شرایط کنونی، مصداق خدمت مجاهدانه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قبول مسوولیت در شرایط کنونی، مصداق خدمت مجاهدانه به مردم است، افزود: وحدت و همبستگی تنها راه عبور از مشکلات است و مسوولان باید با ارتباط مستمر با مردم برای تقویت اعتماد اجتماعی تلاش کنند.

علیار راستگو روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان سراب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مالکان اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی همچنین با گرامی‌داشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزار نمی‌شود و همزمان با این روز، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب بر ضد ملت ایران، گفت: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای به زانو درآوردن ملت ایران به کار گرفته است، اما این ملت به رغم فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌های فراوان، مسیر عزت و پیشرفت خود را با قدرت طی می‌کند.

وی با اشاره به تمجید سازمان‌های جهانی از مدیریت ایران در بحث بیماری کرونا، گفت: کشورهایی که خود را داعیه‌دار تمدن و پیشرفت می‌دانستند در تأمین نیازهای اولیه مردم نیز دچار مشکل شدند، اما نظام جمهوری اسلامی به خوبی توانست این بحران را مدیریت کند و اکنون در مرحله کنترل این بیماری هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به سیاست‌های وزارت کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی این وزارتخانه در انتصاب فرمانداران و بخشداران اشاره کرد و گفت: تمام مسوولان شهرستانی باید با هماهنگی هرچه بیشتر با فرمانداران، خدمت بی‌منت به مردم را در سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

راستگو، ایجاد امنیت و آرامش در بین مردم را وظیفه اصلی فرمانداران خواند و گفت: تقویت وحدت و همدلی در شرایط کنونی یکی از ضرورت‌هاست که باید بیش از پیش مورد توجه فرمانداران باشد.

وی، به محدودیت‌های مالی دولت و مشکلات موجود در بودجه‌بندی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط خاص فعلی باید بیشتر از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی کشور استفاده کرد.

در این مراسم با قدردانی از خدمات ایرج ثقفی، در مدت تصدی فرمانداری سراب، حسن یحیوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا