دست‌یابی به رکورد تولید کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا

به گزارش ارک خبر:نلاشگران مجتمع فولاد سبا با ثبت رکورد ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ تن تولید ماهانۀ کلاف گرم  برگ زرین دیگری به کارنامۀ گروه فولاد مبارکه افزودند.

مصطفی عطائیپور با اعلام این خبر گفت: رکورد قبلی تولید ماهانۀ کلاف گرم متعلق به فروردینماه گذشته و به میزان ۱۲۷ هزار و ۱۹۶ تن بوده است.
مدیر مجتمع فولاد سبا ضمن تبریک این موفقیت به همکاران و شرکای کسبوکار گروه فولاد مبارکه، ابراز امیدواری کرد که با تأمین مواد اولیه و اجرای پروژههای طرح توسعه، چابکی و سرعت در تعمیرات نواحی و افزایش رضایت کارکنان همچون دو ماه ابتدایی سال ۹۹ بتوانند در تحقق شعار جهش تولید در این سال همچنان افتخار بیافریند.

مجتبی موسوی، شیفت فورمن جرثقیل
های سقفی
موفقیت دومین رکورد پیاپی در سال جهش تولید با همدلی و همت همکاران در تولید و تعمیرات ثبت شد و طبیعتا انجام تعمیرات بهموقع و برنامهریزی در حداقل زمان ممکن باعث کاهش توقفات خط تولید گردیده و در دستیابی به این موفقیت مؤثر بوده است.

علی زمانیان نجفآبادی، شیفت فورمن تعمیرات مکانیک
با تلاش و همت همکاران در زمینۀ بازرسی و کنترل بهموقع تجهیزات و تعمیرات و همکاری دلسوزانۀ همکاران تولید و تعمیرات و همچنین رسیدگیهای مدیریت در بهبود و کیفیت مواد اولیه، رکورد دیگری در مجتمع فولاد سبا در اردیبهشت ۹۹ به ثبت رسید.

منصور عراقی، هماهنگکنندۀ شیفت تولید
با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، کارکنان سختکوش فولاد سبا با همدلی و همیاری رکورد جدیدی را در سایۀ هماهنگی با کارگاههای تولیدی، جایگزینیهای چابک و برنامهریزیهای دقیق به ثبت رساندند.

یحیی رمضانی، شیفت فورمن واحد نسوز
همت بیوقفۀ واحد نسوز باعث شد در پرتو حمایتهای مدیریتی، در روزهای شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، بتوانیم با برنامهریزی جامع و تحویل بهموقع در ارسال پاتیلها و تاندیشها با کمترین توقفات بیشترین بازدهی را به دست آوریم و رکورد تولید ماهانۀ ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ تن کلاف گرم  را به ثبت برسانیم.

امیررضا ماهانی، شیفت فورمن برق و ابزار دقیق

در سال جهش تولید،  کلیۀ همکاران این واحد  با همدلی و همراهی مدیریت مجتمع فولاد سبا و تلاش برای تولید و انجام بهموقع تعمیرات اضطراری، رکورد فوق را به ثبت رساندند. امیدوارم با کار و تلاش مضاعف همکاران بتوانیم این افتخارآفرینی را در مجتمع فولاد سبا تکرار کنیم.

اکبر غلامعلیان، شیفت فورمن ریختهگری
همکاران واحد ریختهگری با توکل به خداوند متعال و سختکوشی مضاعف و نیز حضور مستمر مدیریت و همراهی قسمتهای تولیدی و تعمیراتی موفق به ثبت این رکورد ارزشمند شدند. شایسته است از کلیۀ همکاران، رؤسا و مدیرانی که در این موفقیت سهیم بودهاند تشکر کنم.

رسول رحمانی،  تکنسین تولید فولادسازی سبا
از مهمترین عوامل تحقق اهداف و ثبت دومین رکورد متوالی در سال جهش تولید میتوان به تلاش بیوقفه، رعایت دستورالعملهای تولید، انجام درست تعمیرات برنامهریزیشده و تأمین بهموقع مواد اولیۀ باکیفیت در کنار تیمهای مختلف کاری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا