سرنشین ۲ خودرو در آتش سوختند

به گزارش ارک خبر:رئیس پلیس راه استان از تصادف وحشتناک سواری ۴۰۵ با پژو پارس در آزاد راه “امیرکبیر” و سوختن ۸ سرنشین این خودروها خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس راه “اصفهان-کاشان” از تصادف و آتش گرفتن ۲ خودروی سبک دراین محور مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: هنگامی که ماموران به محل وقوع حادثه رسیدند مشاهده کردند، ۲ سواری پژو پارس و پژو ۴۰۵ با یکدیگر تصادف کرده و آتش گرفته اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه بر اثر این حادثه رانندگی راننده و سرنشین “پژو پارس” و راننده و ۵ سرنشین پژو “۴۰۵” که در میان آنها کودکی ۴ ساله نیز بود در آتش سوختند.

سرهنگ پورقیصری اظهار داشت: در بررسی های کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه “اصفهان-کاشان” مشخص شد، سواری “پژو پارس” که در خلاف مسیر آزادراه “امیرکبیر” حرکت می کرده با سواری”۴۰۵” تصادف می کند.

رئیس پلیس راه اصفهان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ رانندگی خاطر نشان کرد: رعایت قوانین رانندگی، پرهیز از عجله وشتاب و استراحت کافی نقش به سزایی در کاهش وقوع حوادث رانندگی دارد که علی رغم توصیه های مکرر پلیس هنوز رانندگانی هستند که با انجام حرکات مخاطره آمیز و عدم رعایت قوانین رانندگی جان خود و دیگر افراد بی گناه را به خطر می اندازند و این گونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر را رقم می زنند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا