مک مالی ۳۰۰ میلیون تومانی شرکت پالایش نفت اصفهان به محکومین مالی جرایم غیر عمد

در برنامه تلویزیونی” یک شهر ضیافت” روی داد  
مک مالی ۳۰۰ میلیون تومانی شرکت پالایش نفت اصفهان به محکومین مالی جرایم غیر عمد
شرکت پالایش نفت اصفهان در ماه مبارک رمضان با اختصاص مبلغ ۳ میلیارد ریال کمک نقدی، مقدمات آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را رقم زد تا ایشان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.
به گزارش ارک خبر:ک با حضور سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان، در برنامه تلویزیونی “یک شهر ضیافت” که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ۵ استانی اصفهان، پخش می‌گردید، این شرکت با تقدیم ۳۰۰ میلیون تومان در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت نمود و با این کار خداپسندانه چند تن از زندانیان، به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدصادق حاجیان در این برنامه به فعالیت‌های پالایشگاه در جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن انجام وظایف عملیاتی و تولید حدود ۲۳ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور و تأمین خوراک شرکت‌هایی همچون پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، نفت سپاهان، نفت جی و L.A.B، توجه به شرایط و وضعیت استان و کشور را جزو وظایف خویش می‌داند و در این جهت در سال جاری ۹ میلیارد تومان در جهت مقابله با کرونا، به شهرداری اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخته است. همچنین در کنار فعالیت روزمره بیش از ۲۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده برای سازمان‌ها وادارات متقاضی اصفهان تولید و توزیع کرده که این روند تا زمانی که متقاضی وجود داشته باشد، ادامه دارد. تهیه بسته‌های بهداشتی اعم از ماسک، ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده و توزیع در بین همکاران و همچنین اهداء اقلام بهداشتی به بیمارستان‌ها از دیگر فعالیت‌های این شرکت بوده است.

گفتنی است برنامه یک شهر ضیافت در راستای کمک برای آزادی مددجویان زندانی جرایم غیر عمد در طول ماه مبارک رمضان هرروز پیش از افطار از سیمای مرکز اصفهان اجرا می‌شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا