مدرسه عالی مهارتی اقتصاد دیجیتال در آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود

تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی استان، با موضوع «تاسیس مدرسه عالی مهارتی اقتصاد دیجیتال» و با هدف آموزش مهارت های تخصصی مورد نیاز بازار کار و کارآفرینی در حوزه فاوا با محوریت اقتصاد دیجیتال، به امضا رسید.

محمد فرزاد روز سه شنبه پس از امضای این تفاهم نامه، اظهار کرد: این تفاهم نامه­ دو جانبه، در راستای تاسیس مدارس عالی مهارتی اقتصاد دیجیتال در استان، به امضا رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، هدف از امضای این تفاهم نامه را آموزش مهارت ورزی و پیاده سازی آموزش مبنی بر “طراحی فرایند آموزش با عنایت به پرورش انواع استعداها و پرورش قدرت ابتکار،خلاقیت و نو آوری” بیان کرد.

وی مهارت‌آموزی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در زمینه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت اقتصاد دیجیتال، آموزش‌های عملی و کاربردی کردن تحصیلات دانشگاهی به منظور تسهیل ورود مهارت آموزان به بازار کار و ارتباط با صنایع و خدمات، و توسعه کارآفرینی و نوآوری را از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

مدیر کل ICT آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به امضا رسیده است، افزود: این تفاهم نامه با توجه به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه مهارت آموزی و با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای مهارت آموزی و آموزش فنون به امضا رسیده است.

وی با بیان به اینکه تاسیس مدرسه عالی مهارتی با محوریت و در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال است، تصریح کرد: تثبیت اشتغال و استفاده از فرصت های مشاغل خرد، کلان و بین الملی کشور از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه دو جانبه ما بین اداره کل ارتباطات آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی استان، با حضور محمد فرزاد مدیر کل ICT استان و عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به امضا رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا