مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان منصوب شد

با حکم رئیس کمیته امداد؛

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان منصوب شد

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در حکمی «کریم زارع» را به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ارک خبر، متن حکم انتصاب مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای کریم زارع

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده قبلی، جناب‌عالی را برای مدت دو سال به عنوان مدیرکل استان اصفهان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل (ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و ماموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان می باشد.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان جهش تولید نامگذاری گردیده، انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد معظم له مبنی بر بهره گرفتن از همکاری نیروهای جوان، مومن و انقلابی و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت های نیروهای جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) گام بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (روحی له الفدا) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فراهم گردد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا