شهروندان تبریزی گوشت قرمز را بیشتر از ۷۵ هزار تومان نخرند

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز اعلام کرد: شهروندان تبریزی گوشت گرم گوساله را در نقاط مختلف این شهر از قرار هر کیلوگرم بیشتر از ۷۵ هزار تومان نخرند.

کریم قدرتی روز جمعه در نشست با مسئولان اتحادیه صنف قصابان شهرستان تبریز، افزود: طبق محاسبات انجام شده در کشتارگاه صنعتی تبریز قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله نر در قصابی های کلانشهر تبریز نباید بیشتر از ۷۵ هزار تومان باشد و شهروندان از خرید با نرخ های بیشتر به شدت اجتناب کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به فاکتورهای عمده فروشی که در کشتارگاه تبریز صادر می شود و با محاسبات شرعی و قانونی، قیمت گوشت گرم گوساله نر در قصابی های شهر تبریز باید بین ۷۳ تا ۷۵ هزار تومان باشد.

قدرتی اضافه کرد: با توجه به قیمت اعلام شده، از مراجع نظارتی استان و شهرستان انتظار داریم در جهت کنترل قیمت ها و رصد صنف قصابی ها از  گران فروشی در خرده فروشی های شهر جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: از فردا /شنبه/ به منظور رفاه حال شهروندان تبریزی در فروشگاه خرده فروشی داخل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز نیز گوشت گوساله نر به قیمت هر کیلوگرم ۷۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روزانه افزون بر ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح شرعی می شود.

این کشتارگاه با برخورداری از ۱۱ اصطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا