مشکلی در تامین و عرضه سیمان نداریم

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : از ابتدای شروع فصل کاری در صنعت ساختمان ، نظارتها بر تولید و توزیع سیمان افزایش یافته است .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی حبیب امین زاده در نشست مشرک با مدیران شرکت تولیدی سیمان صوفیان و شرکت تعاونی مصالح ساختمانی استان افزود : طبق بازرسی های صورت گرفته ظرفیت تولید سیمان در این شرکت تولیدی در حد مطلوبی است و روزانه بیش از ۷ هزار تن سیمان تولید می شود.

وی ادامه داد : این محصول تولیدی توسط عاملین و نمایندگیهای مجاز و همچنین اتحادیه مصالح ساختمانی در اختیار مصرف کننده نهایی قرار میگیرد .

امین زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر توزیع منظم و مداوم این محصول بسیار حیاتی است اظهار داشت : به هیچ عنوان اجازه واسطه گری و عرضه خارج از شبکه را به سودجویان نخواهیم داد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد : عاملین فروش تنها مجاز به تامین سیمان از مبادی اصلی بوده و حق عرضه و توزیع خارج از شبکه را ندارند .

در این جلسه مقرر شد جهت حمایت از شرکت تعاونی مصالح ساختمانی به عنوان یک سازمان مردم نهاد، سهمیه تخصیصی امسال ۲ برابر میانگین سال گذشته باشد و سیمان صوفیان طبق ضوابط این مقدار محصول را به موقع در اختیار شرکت تعاونی قرار دهد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا