احتمال اعمال محدودیت‌های اجتماعی در آذربایجان شرقی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از احتمال ایجاد محدودیت در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با ادامه روند نگران کننده و افزایشی آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

عباسعلی درستی با اعلام اینکه طی هفته گذشته موارد مثبت کرونا، موارد بستری بیماری و موارد بیماران بدحال افزایش یافته است، گفت: آمارها نگران کننده است و این امر نشانگر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان شرقی است و چنانچه مردم رعایت نکنند، کنترل بیماری سخت شده و فاجعه انسانی رخ خواهد داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مردم خواست فاصله گذاری را در تمامی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و بهداشت فردی رعایت کرده و استفاده از لوازم حفاظت فردی به ویژه ماسک را در صورت حضور در اجتماع فراموش نکنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی امروز از شناسایی ۲۰۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع مبتلایان این ویروس در کشور به بیش از ۱۷۷ هزار نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز است و استان‌های کردستان و کرمانشاه نیز در وضعیت قرمز قرار دارند. علاوه بر آن، ۶ استان از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا