نوجوانان پینگ‌پنگ باز ایران در جمع هشت تیم برتر آسیا

خبرگزاری ارک: تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران با پیروزی در یک جدال نفس گیر در مقابل تایلند، موفق شد برای نخستین بار در جمع 8 تیم برتر قاره کهن حاضر شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی نوجوانان پسر ایران که در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتیجه را به چین تایپه واگذار کرده بود، در دومین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم تایلند به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

ملی پوشان نوجوان پسر ایران در یک ماراتن نفس گیر که 2 ساعت طول کشید، موفق شدند تیم تایلند را 3 بر 2 شکست دهند و برای نخستین بار در این رده سنی به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنند.

در این دیدار امین احمدیان که در دیدار نخست تیم ایران هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود، در دومین دیدار نیز خوش درخشید و توانست دو پیروزی برای تیم ایران کسب کند.

دیگر پیروزی تیم نوجوانان ایران را در این مسابقه علیرضا رهنما کسب کرد تا تیم نوجوانان پسر ایران برای اولین بار در جمع 8 تیم نهایی مسابقات جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا حضور داشته باشد.

تیم ملی نوجوانان ایران در جدول حذفی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به میدان می‌رود.

همچنین در رقابت‌های جوانان پسر نمایندگان ایران در دومین دیدار به مصاف تیم تایلند رفتند و با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند. در این دیدار تنها پیروزی ایران را متین حیدری کسب کرد.

تیم ملی جوانان پسر ایران که صبح چهارشنبه در نخستین دیدار نتیجه را 3 بر صفر به هنگ کنگ واگذار کرده بود، با قبول دومین شکست مقابل تایلند از صعود به مرحله بعد بازماند.

تیم ملی جوانان دختر ایران نیز که در نخستین دیدار نتیجه را سه بر صفر به کره جنوبی واگذار کرده بود، در دومین دیدار هم با نتیجه مشابه 3 بر صفر مقابل سنگاپور شکست را قبول کرد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم نوجوانان دختر ایران هم در دومین دیدار با نتیجه 3 بر صفر مغلوب سنگاپور شد. نوجوانان دختر ایران در دیدار نخست مرحله گروهی با همین نتیجه را به تیم قدرتمند چین واگذار کرده بود.

 

دکمه بازگشت به بالا