افتتاح مرکز آفرینش‌های هنری بسیج آذربایجان شرقی

مرکز آفرینش‌های هنری بسیج آذربایجان شرقی افتتاح شد.

افتتاح مرکز آفرینش‌های هنری بسیج آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مرکز آفرینش‌های هنری بسیج آذربایجان شرقی افتتاح شد.

سردار آزادی معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح این مرکز گفت: مرکز آفرینش‌های هنری بسیج با هدف جذب و شناسایی استعداد بسیجیان و تولید آثار هنری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی می‌شود.

او با بیان اینکه برای خلق آثار هنری زیبا و فاخر باید ظرفیت سازی و جبهه سازی شود گفت: در صورتی می‌توان یک کار را انقلابی و جهادی نامید که آن کار اثر بخش باشد.

سردار آزادی با اظهار اینکه مرکز آفرینش‌های هنری بسیج سپاه عاشورا در زمینه هنر‌های قومی، فیلم و عکس، سرود، موسیقی، گرافیک، طراحی، شعر، ادبیات و نمایش فعالیت خواهد کرد گفت: با شناختی که از استان آذربایجان شرقی دارم آثار این استان در سطح کشور خواهد درخشید.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه پیشینه این استان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نیز وجود استعداد بالقوه جوانان، درخشان است افزود:فرصت بدیعی برای تولید آثار فاخر در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه بسیج در زمینه‌های مختلف نقش مهم و تاثیرگذار دارد و ورود به حوزه تهدیدات نرم دشمنان از جمله رویکرد‌های مهم بسیج است گفت:یکی از مشکلات در این استان نبود زیر ساخت مناسب مسائل فرهنگی بود که بخشی از این مشکلات با راه اندازی این مرکز مرتفع می‌شود.

در این مراسم از تابلو‌های مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، بنیاد فرهنگی هنری و تحقیقاتی ۲۹ بهمن آذربایجان، همایش ملی استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی، کتاب به اضافه مردم، کتاب بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی، کتاب هویت ایران اسلامی، کتاب بسیج از دیروز تا فردا و پوستر‌های آثار سمعی بصری از جمله انتقام سخت، نگاه صریح به کرونا رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا