لیبرمن: مواضع ضعیف نتانیاهو در قبال ایران ما را به لبه پرتگاه می‌کشاند

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با طرح ادعا‌های تکراری درباره برنامه هسته‌ای ایران، موضع نخست‌وزیر این رژیم در قبال کشورمان را ضعیف خواند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با طرح ادعا‌های تکراری درباره برنامه هسته‌ای ایران، موضع نخست‌وزیر این رژیم در قبال کشورمان را ضعیف خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از موضع نخست وزیر این رژیم در قبال ایران اعلام کرد بنیامین نتانیاهو در حال نابود کردن سیستم امنیتی این رژیم است.

رئیس حزب اسرائیل بیتنا با ناکافی خواندن تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: نتانیاهو با اقداماتش اسرائیل را به پرتگاه سقوط می‌کشاند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در راستای ادعا‌های بی اساس مقامات تل‌آویو علیه ایران مدعی شد: اکنون آن‌ها هشت برابر میزان مجاز در توافق هسته ای، اورانیوم غنی شده در اختیار دارند. این فراتر از میزانی است که اجازه غنی سازی اورانیوم داشته اند.

لیبرمن با اذعان به توانمندی ایران در عرصه نظامی گفت: آن‌ها ماه گذشته نیز یک ماهواره جاسوسی را با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

لیبرمن گفت آیا کابینه نتانیاهو جلسه‌ای درباره این موضوع برگزار کرد؟ آیا او برنامه‌ای برای مقابله با این پیشرفت دارد؟ این مقام صهیونیست مدعی شد ایران برغم مواجهه با مشکلات اقتصادی، برنامه‌های نظامی خود را همانند گذشته دنبال می‌کند. او نتانیاهو را برای منفعل بودن در مقابل ایران مورد انتقاد قرار داد و گفت او با اینکار به سیستم امنیتی ما ضربه مهلک وارد می‌کند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی همچنین از ضعف نیرو‌های نظامی این رژیم در جبهه شمالی به شدت ابراز نگرانی کرد. او با انتقاد از سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت حزب الله لبنان در حال ساخت موشک نقطه زن است، اما ما در مقابل چه اقدامی انجام می‌دهیم.

رئیس حزب اسرائیل بیتنا با ناکافی خواندن حملات رژیم صهیونیستی به سوریه گفت چنین حملاتی مشکل مربوط به تاسیسات ساخت موشک نقطه زن را رفع نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا