نفرات برتر جشنواره “حقیقت مجازی” معرفی شدند

همزمان با برگزاری هشتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی، از نفرات برتر جشنواره تولیدات رسانه‌ای قرآن و عترت "حقیقت مجازی" تجلیل شد.

مسابقه حقیقت مجازی در چهار بخش شامل کلیپ، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد و موضوعات آثار تولید شده شامل مواسات از منظر قرآن و عترت، سبک زندگی مهدوی و دین و سلامت بود.

تعداد ۹۶۴ نفر در اولین جشنواره تولیدات رسانه‌ای قرآن و عترت استان شرکت کردند که از این تعداد ۷۶۶ اثر توسط کمیته ثبت آثار تایید شد.

تعداد شرکت کنندگان از استان آذربایجان شرقی در این جشنواره  ۴۶۷ نفر و تعداد شرکت کنندگان از سایر استان‌ها  ۲۹۹ نفر بود که در بخش پوستر ۳۰۹ نفر، در بخش اینفوگرافیک ۴۴ نفر،‌ در بخش کلیپ ۱۵۹نفر و در بخش پادکست۲۵۴ نفر شرکت کرده‌ بودند.

بر اساس این گزارش در بخش پادکست علی فرید رادپور از تبریز به عنوان نفر اول، ابراهیم خلیل پور از تبریز به عنوان نفر دوم و یوسف یوسف زاده از تبریز به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش کلیپ حسین باهر از تبریز به عنوان نفر اول، امیر اسماعیلی از تبریز به عنوان نفر دوم، علی سلطانی از تبریز به عنوان نفر سوم و علی فرید رادپور از تبریز شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش پوستر نیز محمد امین همزبان از تبریز به عنوان نفر اول، سیما پاسباز از تبریز به عنوان نفر دوم و سالار خیاط پور از تبریز به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

همزمان با جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و با حضور حجه‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان،‌استاندار آذربایجان‌شرقی،‌مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مدیران از نفرات برگزیده جشنواره یاد شده تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا