کارگاه گرافیک حقوق بی‌بشر در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، کارگاه گرافیک «حقوق بی‌بشر» از سوی حوزه هنری استان و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

جواد کریم نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص «حقوق بشر آمریکایی» و نامگذاری هفته دوم تیر هر سال به این نام، دبیرخانه پویش مردمی حوزه هنری از طراحان گرافیست استان و علاقه‌مند دعوت به شرکت در این کارگاه کرده است.

وی اظهار داشت: برای پیشبرد کارگاه و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری کرونا لازم است علاقه مندان به شرکت در این کارگاه پیش طرح‌های این موضوع را با استفاده از تجربیات حرفه‌ای خود آماده کرده و موقع حضور در کارگاه به استاد و مدیر کارگاه ارائه کنند و با صلاحدید و راهنمایی های لازم استاد، پوستر را در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر اجرا کرده و در همان روز به پایان برسانند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طرح‌های ارائه شده به این فراخوان نباید از آثار دیگر طراحان کپی‌برداری شده باشد، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند یک یا ۲ پوستر در موضوع خواسته شده ارائه کنند.

کریم نژاد ادامه داد: اگر طراحی به عللی نتوانست اجرای طرح تائید شده را به اتمام برساند، یک روز فرصت دارد که تصحیحات اعلام شده را اعمال کرده و اجرای نهایی را به ‌صورت فایل JPEG به مدیر کارگاه تحویل دهد.

وی با بیان اینکه هنرمندان حتما با خود دستگاه لپ تاپ به همراه داشته باشند، یادآوری کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت متن کامل فراخوان می توانند با مدیر کارگاه (استاد مجید دلدوزی) با شماره ۰۹۱۴۴۱۲۷۱۹۳ تماس بگیرند.

کارگاه گرافیک «حقوق بی‌بشر» روز سه شنبه (۱۰ تیر) از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر در محل حوزه هنری استان به نشانی تبریز – چهارراه شریعتی برگزار می شود.

آثار برگزیده در جشنواره هنری استانی و ملی شرکت داده خواهد شد و برخی از آثار منتخب، در صورت حصول شرایط، در سطح شهر در قالب بنر و لایت باکس چاپ و نصب خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا