برگزاری کارگاه گرافیک «حقوق بی بشر» در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی

همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، کارگاه گرافیک «حقوق بی بشر» توسط حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: کارگاه طراحی پوستر «حقوق بی بشر» توسط حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان امروز (سه شنبه) در سالن جلسات حوزه هنری استان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه که به سرپرستی استاد مجید دلدوزی و با حضور ۱۰ تن از گرافیست های برجسته استان برگزار شد، طرح های فاخری در خصوص «حقوق بشر آمریکایی» طراحی شد.

رئیس حوزه هنری استان همچنین ادامه داد: این کارگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری کرونا برگزار شد و در پایان از گرافیست های برجسته استان تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است، این کارگاه روز سه شنبه (۱۰ تیر ماه) از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در محل حوزه هنری استان برگزار شد و آثار برگزیده در جشنواره هنری استانی و ملی شرکت داده می شود و برخی از آثار منتخب، در صورت حصول شرایط، در سطح شهر در قالب بنر و لایت باکس چاپ می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا