صعود هادی‌پور و مردانی در رنکینگ المپیکی تکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه ژوئن را اعلام کرد که «آرمین هادی‌پور» و «سجاد مردانی» جایگاه خود را ارتقاء دادند.

ملی‌پوشان تکواندو ایران بعد از مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۹ در رویدادی حضور پیدا نکرده‌اند. شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت در دستور کار تکواندوکاران قرار داشت که با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این رویدادها به تعویق افتاده است اما با این ‌حال هوگوپوشان جایگاه خود را در میان برترین‌های جهان حفظ کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، «آرمین هادی‌پور» نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان با یک پله صعود در رده پنجمی قرار گرفت؛ «فرزان عاشورزاده» دیگر تکواندوکار این وزن با یک پله سقوط در جایگاه سی ام قرار دارد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم «میرهاشم حسینی» با یک پله سقوط در رده ششم جای گرفت. «سروش احمدی» جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده و «امیرمحمد بخشی» نیز با سه پله صعود رده بیست و چهارم را به نام خود ثبت کرده است.

«محمدعلی خسروی» در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم ۲ پله صعود کرد و در رده سی و یکم قرار دارد و «علی اشکوریان» نیز با سه پله صعود رده سی و سوم را به خود اختصاص داده است.

«سجاد مردانی» تکواندوکار وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم با ۲ پله صعود جایگاه چهارمی را به خود اختصاص داد. «سعید رجبی» دیگر نماینده این وزن با سه پله صعود رده سی و یکم را در اختیار دارد.

در گروه زنان «ناهید کیانی» در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم رده پنجاه را به نام خود ثبت کرده است. «مهلا مومن‌زاده» دیگر نماینده این وزن در رده هفتادم قرار دارد.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم «یلدا ولی‌نژاد» با یک پله صعود رده نوزدهم را به خود اختصاص داده و «کیمیا همتی» دیگر نماینده ایران در این وزن با ۲پله صعود در رده چهل و پنجم قرار گرفته است. «ملیکا میرحسینی» نیز در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم در جایگاه شصت و پنجم قرار دارد و «پریسا جوادی» دیگر نماینده این وزن در رده نود و هشتم قرار گرفته است.

در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم «زهرا پوراسماعیل» با یک پله سقوط رده پنجاه و ششم را به خود اختصاص داده و «اکرم خدابنده» دیگر نماینده این وزن در رده پنجاه و نهم جای دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا