معرفی نفرات برتر جشنواره مجازی شعر و داستان کوتاه آذربایجان‌شرقی

رییس انجمن ادبی تبریز گفت: نفرات برتر جشنواره مجازی شعر و داستان کوتاه آذربایجان شرقی از میان ۱۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

ابوالفضل علی محمدی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در زمینه شعر، داستان کوتاه، قطعه ادبی و دل نوشته به ۲ زبان فارسی و ترکی برای اعضای انجمن‌های ادبی استان برگزار و در مجموع بیش از ۱۶۰ اثر به این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ اثر با موضوع جشنواره به بخش داوری راه یافتند، اظهار داشت: این جشنواره با محوریت موضوعاتی مانند دهکده جهانی، یک جهان و یک انسان، نیایش و آرامش، آرزوهای کوچک و بزرگ برای فردای پس از کرونا، مفاهیم و مظاهر جدیدی از عشق انسانی، بنی آدم اعضای یکدیگرند و اهمیت وحدت ملی در برابر حوادث و اتفاقات برگزار ‌شد.

رییس انجمن ادبی تبریز گفت: از میان آثار داوری شده در بخش شعر فارسی ابراهیم قبله ارباطان از تبریز به عنوان نفر اول، امیرحسین دوست زاده از تبریز به عنوان نفر دوم و زینب بدرقه از جلفا و داود غیاثی از تبریز به طور مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

علی محمدی، ادامه داد: در بخش شعر ترکی نیز داود آریانی از بستان آباد به عنوان نفر اول، حمید انباز از اهر به عنوان نفر دوم و محمدعلی سلیمان زاده از تبریز به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

وی اعلام کرد: در بخش دل نوشته و داستان نیز نگار نصراله زاده از مراغه به عنوان نفر اول، فریده پهلوانی از تبریز به عنوان نفر دوم و لیلا حسین زاده از جلفا به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

جشنواره مجازی شعر و داستان کوتاه آذربایجان شرقی توسط انجمن ادبی تبریز با همکاری کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا