شماره‌گذاری خودرو در آذربایجان‌شرقی بدون ماسک ممنوع است

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی اعلام کرد: هر گونه خدمات در مراکز شماره گذاری این استان بدون استفاده ماسک توسط شهروندان ممنوع است.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی اعلام کرد: هر گونه خدمات در مراکز شماره گذاری این استان بدون استفاده ماسک توسط شهروندان ممنوع است.

سرهنگ یونس منفرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طبق اعلام ستاد مرکزی و استانی مقابله با کرونا خدمات مراکز دولتی از جمله شماره گذاری و نقل و انتقال خودرو تنها با استفاده از ماسک میسر است که در این رابطه از ورود افراد بدون ماسک به مراکز شماره گذاری ممانعت به عمل آمده و کارکنان این مجموعه نیز ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی با بیان اینکه مراکز شماره گذاری آذربایجان شرقی طبق ساعات ادارای برای ارایه خدمات به هم استانی ها دایر است، اظهار داشت: هر چند آخرین ساعت اداری ۱۴ و ۳۰ دقیقه است اما همکاران ما در مراکز شماره گذاری تا ارایه خدمات به آخرین نفر مراجعه کننده آماده خدمت هستند.

منفرد اضافه کرد: بر همین اساس شاید فعالیت مراکز  شماره گذاری از جمله در تبریز به دلیل کثرت مراجعه کننده تا ساعت ۱۶ و ۱۷ نیز به طول انجامد.

وی میانگین مراجعه روزانه به مرکز شماره گذاری خودرو در تبریز را یکهزار نفر اعلام کرد و گفت: البته طی روزهای اخیر و به خصوص دو روز گذشته تعداد مراجعه به دلیل شیوع شدید کرونا به شدت کاهش یافته است.

رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی افزود: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی همه کارکنان مراکز شماره گذاری استان به بسته های بهداشتی مجهز هستند و مواد ضدعفونی نیز برای استفاده مراجعان در محل تعبیه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا