دامپزشکی آذربایجان‌شرقی با سودجویان صنعت خوراک دام برخورد می‌کند

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه با افراد سودجو در صنعت خوراک دام برخورد کرده و از تولید محصولات دامی با قدرت حمایت می کند.

امیرحسین بهداد روز سه شنبه در بازدید از یک واحد تولید خوراک دام و طیور شهرک صنعتی شهید سلیمی، افزود: تولید خوراک دام سالم و بهداشتی برای صنعت دام و طیور کشور و استان از اهمیت بالای اقتصادی و بهداشتی برخوردار بوده و اداره کل دامپزشکی استان بر عملکرد آنها نظارت کامل دارد.

وی ضمن تقدیر از تمام افرادی که در جهت افزایش تولید و در راستای خودکفایی کشور در حال تلاش هستند، اظهار داشت: دامپزشکی استان با تمام توان از فعالیت های تولید داخلی که موجب رشد و بالندگی کشور می شود، حمایت می کند و در تلاشیم در چهارچوب قوانین و دستوالعمل ها نهایت همکاری را در جهت پیشبرد اهداف والای تولیدکنندگان به عمل آوریم.

بهداد با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی پیگیر رتبه بندی کارخانجات تولید خوراک دام است، اضافه کرد: این طرح که امیدواریم به زودی در سطح  ملی عملیاتی شود، می تواند در ارتقاء سطح کیفی کارخانجات نقش ویژه ای ایفا کند.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده دامپزشکی و نظارت های بهداشتی از مزارع پرورشی دام، طیور و آبزیان تا سفره های مردم، گفت: تمام تلاش شبانه روزی همکاران در دامپزشکی استان و شهرستان ها این است که اعتماد مردم را به طور کامل جلب کنیم و مردم با خیال راحت و اطمینان کامل بتوانند فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی را تهیه و مصرف نمایند.

بهداد وظایف حاکمیتی دامپزشکی در پیشگیری و کنترل بیماری های طیور- آبزیان و بیماری های مشترک را مورد اشاره قرار داد و از حمایت های دستگاههای اجرایی استان از مجموعه دامپزشکی آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی همچنین از یک واحد قطعه بندی و بسته بندی گوشت در شهرک صنعتی شهید سلیمی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کاری و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

بهداد بر ضرورت اهتمام مداوم بر تامین سلامت و کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، حمایت اداره کل دامپزشکی استان از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید تاکید کرد و افزود: بسته بندی بهداشتی فرآورده های خام دامی نقش بسیار مهمی در تامین بهداشت، سلامت و کیفیت محصول دارد.

وی افزایش کیفیت بسته بندی محصولات را از نیازها و جزو اولویت های دامپزشکی استان برشمرد و اظهار داشت: اگر ما بتوانیم در عرضه بهداشتی مواد خام دامی موفق عمل کنیم بسیاری از مشکلات ناشی از بیماری ها حل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا