آمار کرونا در ایران تا ۲۰ تیر

در 24 ساعت گذشته ۲۲۶۲ تن به آمار بیماران مبتلا به کووید 19 اضافه شد.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۶۲ تن به آمار کرونا در ایران اضافه شد. از ظهر پنج شنبه ۱۴۵۵ بر شمار بستری شدگان افزوده شد.شمار مبتلایان به ویروس کرونا پس ازانتشار نتایج تست های نقاط مختلف کشور از ۲۵۲ هزار مبتلا گذشت.

به گزارش ارک خبر؛ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.  در مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ تن رسید.

دکتر سیما سادات لاری در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، با جانباختگان ۱۴۲ تن تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲ هزار و ۴۴۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۱۵ هزار و ۱۵ تن بهبود یافته‌اند.

وی افزود: ۳۳۱۹ نفر از بیماران در وضعیت وخیم  قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیصی در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: همانند روز‌های گذشته  استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: توصیه اکید وزارت بهداشت در این شرایط، پرهیز از سفر و تردد‌های غیرضروری به ویژه سفر به استان‌های خراسان رضوی و مازندران است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا