سرپرست جدید هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز منصوب شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی طی حکمی، "علیرضا کندوانی اصل" را به عنوان سرپرست جدید هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز معرفی کرد.

در حکم “محمد محمدپور” آمده است: نظر به تعهد و تجربه کاری جنابعالی با حفظ پست سازمانی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هنرستان موسیقی اقبال آذر منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند منان و بهره‌مندی از مربیان و هنرآموزان مجرب و توانمند و تعامل و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش، زیر نظر این اداره کل در جذب و پرورش هنرجویان و تعلیم و تربیت فرزندان کشور عزیزمان و ارتقائ سطح و کیقیت آموزشی هنرجویان موفق و سربلند باشید.”

گقتنی است علیرضا کندوانی اصل متولد ۱۳۵۷ تبریز و کارشناس ارشد جامعه شناسی است.

وی مشاوری مدیرکل در امور جوانان،‌ مدیریت طرح و برنامه اداره کل و مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

یادآور می شود ؛ هنرستان موسیقی تبریزکه هم اکنون با عنوان هنرستان موسیقی پسرانه اقبال آذر به کشف استعداد های نو می پردازد،در۲۰مهرماه سال ۱۳۳۵فعالیت خود را درخیابان شریعتی(شهنازسابق)تقاطع خیابان امین تبریز آغاز کرده بود که  از مهر ماه ۱۳۸۵ همزمان با آغاز سال تحصیلی این هنرستان با زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع مجدد احداث و راه اندازی شده است .

در حال حاضر هنرستان موسیقی اقبال آذر در شمالغرب کشور تنها هنرستان موسیقی با ویژگی های خاص و منحصر بفرد است که هنر جویان علاوه بر تحصیل دروس عمومی درمقاطع یاد شده هشت ساعت درهفته دوره ی ساز تخصصی (تئوری موسیقی ، سلفژ و ساز تخصصی) را سپری می کنند .

استاد ابوالحسن اقبال آذر استاد مسلم آواز درسال۱۲۵۲شمسی درروستای الوند از توابع قزوین دیده به جهان گشود ودرسوم اسفند۱۳۴۹در سن۹۷سالگی در محله اهراب تبریز چشم از جهان فرو بست.هنرستان موسیقی اقبال آذر بنام ایشان نام گذاری و زینت یافته است.

گفتنی است آیین معارفه سرپرست جدید هنرستان موسیقی اقبال آذر با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل و جمعی از اساتید این هنرستان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا